Саба таңнары

Илсөя Бәдретдинованың өенә кереп урындыгын урлаганнар

Җырчы Илсөя Бәдретдинова белән бу көннәрдә кызык та, гаҗәп тә хәл булган. Интернеты өзелгән. Юк, бусы гаҗәп тә, кызык та түгел әле. Барысы да алда башлана. Илсөя үзе бу турыда менә ничек яза, үзгәртмичә бирәбез:

"Чакырдым интернет кертуче жегетлэр... Килделэр... Табуретка сорадылар.. Бирдем... Табуреткамны кутэреп подъездга чыгып киттелэр...Ярты сэгать вакыт утте... Чыгып карасам... Табуретка да юк,узлэре дэ. Менэ котеп утырам эле. Жегетлэр юк! Табуретка юк! Интернет юк!" - дип язган ул.

http://matbugat.ru

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 21 апрель 2018 - 14:57
    Астанада яңадан кыш җиткән
  • 20 апрель 2018 - 11:44
    Татар халкы каян килеп чыккан?
  • 24 апрель 2018 - 10:31
    Кайчан җылытачак? Яз җитте дип сөенергә дә өлгермәдек, апрель ахырында, буранлап-буранлап, кар яварга тотынды. Шкафка алып куйган җылы киемнәрне кабат чыгарырга туры килде хәтта. Татарстан ЮХИДИ идарәсе исә машина йөртүчеләргә кышкы тәгәрмәчне җәйгесенә алмаштырырга ашыкмаска киңәш итә. Язны тагын күпме көтәсе? Синоптиклар әлеге сорауга җавап бирергә ашыкмый.
    500
    1
    0
  • 23 апрель 2018 - 10:13
    Фирдүс Тямаев: "Йөрәгем шатлыктан елый!.." 21 апрель көнне Фирдүс Тямаев концертында көтелмәгән хәл булган
    493
    0
    1
  • 24 апрель 2018 - 14:47
    Тарихи бина сүтелгәндә Саба үзәгендә башта “Росгосстрах” иминият компаниясе филиалы, Саба агентлыгы хезмәткәрләре, аннары орлыкчылык инспекциясе, шулай җәза үтәтү инспекторлары эшләгән тарихи бина сүтелә.
    489
    1
    1
  • 23 апрель 2018 - 16:35
    Кытайда әти-әниләре үлеп 4 ел үткәч, бала туган Сабыйны картәти-картәниләре үстерәчәк. Кытайның көнчыгышындагы Исин шәһәреннән яшь пар Шэнь Цзе һәм Лю Си 2013 елда автомобиль һәлакәтендә үләләр.
    456
    0
    0
  • 24 апрель 2018 - 17:57
    Татарстанда балалар боз өстендә агып киткән Балаларга ярдәмгә Чаллы коткаручылары килгән.
    432
    0
    1
  • 24 апрель 2018 - 16:45
    Иртәгә безне нинди һава торышы көтә? Төнлә минималь температура -1 дән - 6 градуска кадәр , көндез +4 тән +9 градуска кадәр булыр дип көтелә.
    395
    0
    1
  • 23 апрель 2018 - 14:20
    Бюджет өлкәсендә эшләүчеләрнең хезмәт хакы арта 1 майдан минималь хезмәт хакы 11 мең 163 сумны тәшкил итәчәк.
    384
    0
    0
  • 23 апрель 2018 - 08:40
    Камал артисты Эмиль Талипов өйләнә? 21 апрель көнне узган ТМТВ премияләре тапшыру тантанасына кунак итеп Камал театры актеры Эмиль Талипов та килгән иде. Үзе генә түгел…
    364
    0
    0
Ночной режим