Саба таңнары

«Мең рәхмәт» концерты катнашучылары хис-кичерешләре белән бүлешә

Казанның ”Уникс” концертлар залында ”Мең рәхмәт” зур хәйрия фестивале узды. Казан хосписына һәм тумыштан артык авырлыктан интегүче, җырлар авторы Ирек Габдрахмановка ярдәм максатыннан оештырылган концертта эстраданың популяр артистлары катнашты. Инстаграмда әлеге чарадан соң җырчы-артистлар хис-кичерешләре белән бүлеште.

«Концертка чакырганың өчен,шундый яхшы бүләкләрең белән куандырганың өчен, Аллахы Тәгаләнең 1000 рәхмәте яусын Сиңа! Бүгенге концертка килгән барлык тамашачыларга 1000 РӘХМӘТ!!!» дип рәхмәт сүзләрен җиткергән Нурзадә проект авторы Рөстәм Исхаковка.

 

 

Лилия Муллагалиева да чарада җырчы буларак катнашты. «Рөстәмт Исхакыйна һәм аның командасына зур рәхмәт әйтәсе килә!»  дигән ул.

«1000 рәхмәт!!! Хәрбер килгән тамашачыга!!! Сез бүген безнең белән эшләген изге эшкә үзегезнең дә өлешегезне керттегез! Фестивальнең оештыручысы Рөстәм Исхакыйга @rustem_iskhaki зурдан зур уңышлар!» дигән теләктә кала Дилә Нигъмәтуллина.

Гүзәлия белән Хәким дә концерттан җылы кичерештә калган.

Илназ Гарипов: «Хәйрия концертына килгән тамашачыга 1000 рәхмәт!» ди.

http://tatar-today.ru

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 18 февраля 2018 в 15:09
    Комсомолга - 100 ел. 2018 Саба аграр көллияте сту­дентларының иҗат-отчет концерты
  • 17 февраля 2018 в 19:22
    САБАДА – ГЕРМАНИЯ ПРОФЕССОРЫ
  • 17 февраля 2018 в 24:22
    Сабада аяз кичтә йолдызлар бураны «купты» 16 февраль кичендә Саба мәдәният йортында районыбыз туып-үскән якташларыбыз – эстрада, театр артистлары, музыкантлар, ди-джейлар катнашында “Йолдызлар бураны” дип исемләнгән җырга-моңга бай матур кичә булды.
    792
    0
    1
  • 19 февраля 2018 в 07:54
    Масленица бәйрәме фаҗига белән тәмамланды 18 февральдә Кизләр шәһәрендә (Дагестан Республикасы) Масленица бәйрәмендә җинәятче — кеше күп җыелган урында ут коралыннан атты.
    774
    0
    0
  • 17 февраля 2018 в 15:41
    Бөтен нәрсә сөттән кыйммәт, сыер гына кызганыч Әле ярый гаилә фермасы төзергә теләк белдереп махсус программага кермәдек. Сыер асрыйбыз дип дәүләттән ярдәм алган булсак, кая барыр идең, табышы булмаса да, терлекләрне тотарга туры килә бит. Саба районының Түбән Шытсу авылында яшәүче Алсу һәм Әнәс Сөнгатуллиннар, сөт бәясе кимегәч, сыер асрауның файдасы калмый башлады, дип чаң суга.
    473
    0
    0
  • 18 февраля 2018 в 15:43
    6 иң зәвыклы татар җырчысы. Кемнәр алар? 17 февральдә «Пирамида» күңел ачу залында «Болгар радиосы» хитлар концерты булды. Концертта катнашкан иң зәвыклы җырчы кызларның исемлеген сезгә дә тәкъдим итәбез.
    473
    0
    0
  • 17 февраля 2018 в 10:52
    “Утырып еладым. Шатлыктан...” Бу гаилә турында 2015 елда “Ватаным Татарстан”да “Гомерлеккә аласызмы?” дигән язма басылып чыккан иде. Тукай районының Сәмәкәй авылында яшәүче Әлфира Исхакова белән “Нечкәбил” бәйгесендә таныштык. Әниләре өчен җан атып торучы ике кыз җәлеп итте безнең игътибарны. Баксаң, алар – Әлфира апаның тәрбиягә алган кызлары икән.
    393
    0
    3
  • 18 февраля 2018 в 16:09
    Уфа кешесе лотереяга 26 млн сум акча откан Бәхетле билет хуҗасын, отышны рәсмиләштерү өчен, Мәскәүдә көтәләр.
    366
    0
    0
  • 18 февраля 2018 в 10:01
    САБАДА – ГЕРМАНИЯ ПРОФЕССОРЫ Ир-атларның җенес бизләре белән бәйле үзләренә генә хас авырулары булса да, аларны урологка күренергә өйрәтеп булмый әле.
    328
    0
    1
  • 17 февраля 2018 в 12:26
    СЛЕСАРЬГА МАШИНА ВӘГЪДӘ ИТЕЛДЕ Саба күптармаклы җи­теш­­терү пред­приятие­сендә үткәрелгән хисап җые­лышына быел коммуналь хуҗалык хез­мәт күр­сәткән авыл җир­лек­лә­ре башлыклары да ча­кы­рылган иде.
    326
    0
    0