Саба таңнары

Булат Бәйрәмов "Тәмле көрәш"тә каламы?

Яңа сезондагы беренче чыгарылышта Булат Бәйрәмов кунак ролендә, ул табигать кочагында казанда пылау пешерә. Алып баручы ролен исә Айрат Ильясов башкара. Бу чыгарылышның рекламасы пәйда булгач, халык арасында "Булат Бәйрәмов "Тәмле көрәш"тән киткәнме әллә?" кебек сүзләр тарала башлады. Сорауга Булат ачыклык кертте. - Тапшырудан китмәдем, яңа сезонда да эшләячәкмен, Алла...

Яңа сезондагы беренче чыгарылышта Булат Бәйрәмов кунак ролендә, ул табигать кочагында казанда пылау пешерә. Алып баручы ролен исә Айрат Ильясов башкара. Бу чыгарылышның рекламасы пәйда булгач, халык арасында "Булат Бәйрәмов "Тәмле көрәш"тән киткәнме әллә?" кебек сүзләр тарала башлады. Сорауга Булат ачыклык кертте.


- Тапшырудан китмәдем, яңа сезонда да эшләячәкмен, Алла боерса! Беренче чыгарылышта кунак булып катнаштым. Бу роль дә бик ошады, аралашырга, сөйләшергә яратам. Ә инде казанда ризык пешерү үзе бер рәхәт, беренче генә пешерүем түгел. Тапшыруга килгәндә, тамашачыларны шактый күңелле яңалыклар көтә. Беренчедән, яңа студиядә эшләячәкбез. Икенчедән, "Тәмле көрәш" - ул ике катнашучының аш-су осталыгын тикшерү генә түгел, үзара ярыштыру да. Шуңа күрә тапшыруның катнашучыларга төрле өлкәдән сораулар бирү өлеше дә булачак. Башка яңалыклары, үзенчәлекләре турында сөйләсәм, кызыгы калмый. Тиздән барысын да күрерсез! - дип сөйләде Intertat.ru хәбәрчесенә Булат Бәйрәмов.

http://intertat.ru

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 26 апрель 2018 - 10:15
    StandUp. Тукай.
  • 21 апрель 2018 - 14:57
    Астанада яңадан кыш җиткән
  • 24 апрель 2018 - 14:47
    Тарихи бина сүтелгәндә Саба үзәгендә башта “Росгосстрах” иминият компаниясе филиалы, Саба агентлыгы хезмәткәрләре, аннары орлыкчылык инспекциясе, шулай җәза үтәтү инспекторлары эшләгән тарихи бина сүтелә.
    536
    1
    1
  • 24 апрель 2018 - 10:31
    Кайчан җылытачак? Яз җитте дип сөенергә дә өлгермәдек, апрель ахырында, буранлап-буранлап, кар яварга тотынды. Шкафка алып куйган җылы киемнәрне кабат чыгарырга туры килде хәтта. Татарстан ЮХИДИ идарәсе исә машина йөртүчеләргә кышкы тәгәрмәчне җәйгесенә алмаштырырга ашыкмаска киңәш итә. Язны тагын күпме көтәсе? Синоптиклар әлеге сорауга җавап бирергә ашыкмый.
    533
    1
    0
  • 24 апрель 2018 - 17:57
    Татарстанда балалар боз өстендә агып киткән Балаларга ярдәмгә Чаллы коткаручылары килгән.
    475
    0
    1
  • 24 апрель 2018 - 16:45
    Иртәгә безне нинди һава торышы көтә? Төнлә минималь температура -1 дән - 6 градуска кадәр , көндез +4 тән +9 градуска кадәр булыр дип көтелә.
    422
    0
    1
  • 25 апрель 2018 - 11:37
    “Кызыгыз мәет юа беләме?” (Язмыш) Язгы сулар кузгалгач, гел Нурлы апа искә төшә. Авыл уртасыннан юл күтәртеп, асфальт салынганда, тыкрык турына торба салырга оныталар. Ә басудан төшкән су йорт каршындагы канауга гына сыешмый, ел да Нурлы апаның өенә керә башлый. Ялгыз карчыкның ай-вайларын ишетүчеләр аз булгандыр, күрәсең. Нурлы апа зарын республика матбугатына гел хәбәр итеп торды.
    377
    0
    1
  • 26 апрель 2018 - 16:25
    27 апрельгә һава торышы 27 апрель көнне Татарстанда аязучан болытлы һава көтелә.
    349
    0
    0
  • 24 апрель 2018 - 11:22
    Ачыктан-ачык: Илназ Гавриповка әти булырга тәкъдим ясаганнар Популяр Җырчы Илназ Гарипов белән соңгы арада әллә нинди хәлләр булып тора. Төрмәдә дә утырып чыкты, концертына памперслар да алып килделәр.
    335
    1
    0
  • 24 апрель 2018 - 16:38
    Язмыш сынавы (Хикәя) Билгесезлек, мөгаен, иң авыр җәзадыр. Кайда ул? Ничек? Кем белән?Аны шушы сораулар гына борчыды.
    288
    0
    1
Ночной режим