Саба таңнары
  • Тат Рус Лат
  • 23 декабрь 2011 яңалыклары

    • 23 декабрь 2011 - 12:58
      Алтын булмаган урталык
      Саба муниципаль районы башкарма комитеты бинасының кече залында коррупциягә каршы тору буенча район комиссиясенең чираттагы утырышы булды. Саба муниципаль районы башлыгы Р.Миңнеханов рәислегендә узган утырышта барысы дүрт көн тәртибе каралды.
    • 23 декабрь 2011 - 11:46
      Югары Утар балалар йорты-интернатына – 50 ел
      Кимчелекле, ләкин кимсетелмәгән
    • 23 декабрь 2011 - 11:44
      Җир башка дөнья көтә
      Җир шарыбыз миналанган. Кем эше? Юк, белмиләр. Яшәүне үлем читенә Китереп җиткерделәр. Таулар ата, калтырый җир: Янгыннар, цунамилар... Гади кеше аңсыз калды - Акылын тунадылар. Самолетлар мәтәлешә, Кораб китә су астына... Җирне атом йотар төсле, Кендегенә бас кына. Планета тыпырчына, Гавам - тузан. Ул тузгый... ...Җир башка төр дөнья көтә,...
    • 23 декабрь 2011 - 11:42
      Концерт-кичәләргә әзерләнәбез
      Саба муниципаль районы башлыгы хезмәт ияләренең, аеруча яшьләрнең ялын файдалы оештыру һәм кешенең рухи ихтыяҗын баету, талантлар үстерү, яшьләргә өлкәннәр тормышындагы уңай традицияләрне тапшыру максатында авыл җирлекләре, учреждение, оешма һәм предприятиеләр арасында "Хезмәтемдә юлдаш - җыр һәм бию, тормышымда юлдаш - моңлы көй" дип исемләнгән концерт-кичәләр үткәрү турында карар кабул...
    • 23 декабрь 2011 - 11:40
      Гавами тыңлаулар булды
      Узган җомгада Саба муниципаль районы башкарма комитеты бинасының утырышлар залында 2011 елга һәм 2012-2013 елларның план чорына Саба муниципаль районы бюджеты проекты һәм Саба муниципаль районы Уставына үзгәрешләр һәм өстәмәләр кертү буенча буенча авыл һәм шәһәр җирлекләре башлыклары, бүлек җитәкчеләре катнашында гавами тыңлаулар булды. Аны Саба муниципаль районы башлыгы урынбасары...
    • 23 декабрь 2011 - 11:38
      Шашка уеннарында
      17 декабрьдә Саба һәм Кукмара шашкачыларының традицион очрашулары булып узды.
    • 23 декабрь 2011 - 11:13
      Илһамлы Тимерхан
      Дөньяга һәркем үз бәхете белән туа диләр. Бәхет капкаңны ачу өчен, бары тик, үзеңнең нәрсәгә сәләтле икәнеңне дөрес ачыкларга гына кирәк.
    • 23 декабрь 2011 - 10:43
      Гадәттән тыш шартларда
      "Коткарыгыз!" Бу ялварулы сүзнең кайчан, нинди очракларда әйтелгәнен барыбыз да белә. Шундый аваз салучыга (ишеткән очракта, әлбәттә) моңарчы ярдәмгә гап-гади кешеләр ашыга иде.
    • 23 декабрь 2011 - 10:35
      Якташыбыз истәлегенә
      Инде хәбәр иткәнебезчә, узган шимбәдә Саба спорт комплексында татар милли көрәш федерациясендә башкарма директоры булып эшләгән, моннан бер ел элек - 2010 елның 29 ноябрендә арабыздан киткән якташыбыз Наил Хәмидуллин истәлегенә 1994-1995 елларда туган үсмерләр арасында көрәш турниры үткәрелде.
    • 23 декабрь 2011 - 09:29
      Кадетлар ант бирделәр
      Фуражка, погоннар, тигез сафлар һәм "Здравжелаем!" дигән күмәк аваз - юк, бу армия түгел.